7 October 2008

Buongiorno - god dag

No, non mi sono appena svegliata, ho già gli occhi che lacrimano per il troppo utilizzo del pc.
Adesso però mi rimetto al tavolo da disegno :) Domani arriva il piano luminoso - me lo vende usato l'omino della ferramenta, perchè la figliola ha smesso di usarlo..bhe, diciamogli botta di fortuna, vuole 20 eurosoldi :D
In compenso la smartina ha perso un cilindro - come abbia fatto la dannata non lo sa nessuno, tanto che arrivo a pensare che provi a suicidarsi - 
Consoliamoci col disegno, dove tuffarsi per dimenticare ha sempre funzionato, almeno per me. I miei anni tristi sono stati segnati da una lunga interruzione dell'attività artistica, ed averla ripresa mi fa sentire ALLA GRANDEEEE!!!
Yess!!

Nei, jeg er ikke akkurat opp, øyene mine gråter allerede for at jeg har brukt dataen for mye.
Nå går jeg tilbake til tegnebordet :) Imorra lysendebordet kommer her - han som jobber på Clas Olshon skal selge det til meg, fordi dattera hennes slut å bruke det! Jeg var heldig, skal få den for tjuve europenger :D
Smartbilen min er gått, istedet. Den helvetesbilen miste en del av motoren, jeg vet ikke hvordan skjedde det, og ingen andre skjønner. Jeg synes at den prøde å ta seg selvmord.
Jeg tegner, for det minste, og jeg vet at det virker for å føle seg bedre. Med meg virker. Mine stygge periodene var uten tegninga mi, og siden har jeg begynt igjen, føler jeg  at det er SUPERT!!!
YESS!!

No comments: